.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران مفتخرميزباني جشنواره «از آسمان سبز»

استاندار مازندران به مناسبت هشتمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان پیامی را صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

هشتمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان با نام «از آسمان سبز»که در دیار علویان، استان ادب پرور و فرهنگ‌مدار مازندران توسط حوزه هنری برگزار می‌شود را به فال نیک گرفته و بر جوانان پرشور ایران اسلامی که برگزیدگان این رویداد بزرگ ادبی هستند، سلام و درود می‌فرستم .
ادبیات هر کشوری نمایشگر آرمان‌ها، خواسته‌ها و فرهنگ و تمدن مردمان آن است، ملتی که بر شهپر دین و اخلاق و دانش اوج می‌گیرد و برداشته‌های هزاران ساله‌اش استوار است، تنها ایران اسلامی است و بس .
شعرو ادب پارسی آنگاه در سپهر ادبیات جهان درخشید که نیاکان هوشمند و بادرایت ما، به استقبال دین اسلام شتافتند و از اقیانوس معرفت آن جرعه ها نوشیدند، آنگاه آثاری آفریدند ماندگار، آن‌گونه که امروزه همه‌ی ملت‌ها، مشتاقانه از فیض آن بهره‌مندند. آثار جاودانه‌ای چون؛ مثنوی مولانا، بوستان و گلستان سعدی، دیوان حافظ و شاهنامه فردوسی نیز در این بستر پدید آمده‌اند .
آتیه‌سازان آسمان شعر و ادب ایران اسلامی در این رویداد خجسته گرد هم آمدند تا فردایی روشن را چون بزرگان پیشکسوت و فرهیخته رقم بزنند، مازندران مفتخر این میزبانی است .
درپایان از درگاه خدای متعال، برای میهمانان عزیز و کلیه شرکت کنندگان، سلامتی و موفقیت خواهانم و به دست اندرکاران این جشنواره، دست مریزاد می‌گویم .

سیدعلی اکبر طاهایی

استاندار مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.